dimecres, 10 de desembre del 2014

Darrere d'una actuació...

Hui dia 10 de desembre de 2014 vaig a parlar-vos del que sents quan estàs tocant un instrument, tot el món pensa que has d'estar concentrat mirant la partitura i intentar continuar el ritme de la música. Doncs be, et sorprendria les vegades que tots els músics, la primera jo, hem estat despistats o pensant en altres coses que per a res tenien a veure amb la partitura.

Quan estàs amb l'instrument a la mà tan sols es pot pensar una cosa, el que fas o fas perquè t'agrada i si estas tocant davant d'eixa gent és perquè algú ho ha decidit i si eixe t'ha elegit a tu és perquè vals. Tot açò m'ho va ensenyar el meu professor, per intentar tranquil·litzar-me en la meva primera audició. És difícil pensar en tot açò quan puges a l'escenari i l'únic que veus és molta gent mirant-te i esperant a sentir allò que tu portes preparant-te durant tant de temps.

Amb el temps aprens a gaudir les teues audicions i a escoltar-te a tu mateixa, aprens nous mètodes, com per exemple a fixar-te en una persona o una cosa i pensar que sols està això.

Amb tot açò volia que sentíreu un poquet del que jo sent quan puge a un escenari intente fer allò que més m'agrada de la manera que millor sé.

Mostrando image.jpg
Els millors sentiments són els que no es veuen...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada